poniedziałek, 6 czerwca 2011

Znów NAGRODA :D oraz pudełeczko

Chciałabym dziś zacząć od Candy, bo znów jakaś szczęśliwa rączka wylosowała m. in. mnie spośród 190 :-) w Montażowni :) (jak ostatnio 3 osoby wylosowane i znów nagroda pozostała, ale super i to!)
Niezmiernie się cieszę (chyba jestem jakąś szczęściarą - 2-gi raz coś dostanę w nagrodzie), dlatego pozdrawiam serdecznie cały zespół "Montażowni" i oczekuję na stempelek :-)

A to co chciałabym zaprezentować, to pudełeczko (po cygarach) oklejone głównie tapetami - dobrane 2 różne rodzaje (aby starczyło,bo dostałam od Agusi katalog tapet w formatach 50x50cm - dziękuję kochana) dobrane kolorystycznie i zbliżone formą. Do ozdób wykorzystałam jak widać bardzo niewiele: głównie kwiatki, zawijaski wycięłam sama, perełki, krople akrylowe, guziole i właściwie tyle, poza tym jeszcze "na dnie" - w środku przykleiłam różowy miękki filc, jak widać na zdjęciu (z zawartością bo zdjęcie robiłam u nowej właścicielki, która dostała je już dawno na imieniny).

Pozdrawiam, zapraszam jak zwykle do komentowania :*






1 komentarz:

  1. Wow, przejrzałam całego bloga i muszę przyznać, że masz genialne prace! Strasznie mi się wszystko podoba! Czekam z niecierpliwością na dalsze Twoje prace!:)

    Pozdrawiam, a w wolnej chwili zapraszam do mnie, nie scrapuję, ale piszę troszkę o modzie. :)
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń