poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Wyniki 2 CANDY "zaklęłam" :D

Miałam nie dodawać takich "pustych" postów - bez zdjęć, jednak muszę, chcę się pochwalić. Wpisując się w kolejkę chcących coś posiąść :D regularnie sprawdzam wyniki Candy. I tak oto zostałam wyróżniona na blogu Ulotne Chwile (3 już moja nagroda pocieszenia w Candy), a dziś przed chwilą zobaczyłam właśnie że Agata ze Scrapventure jakimś znowu cudem wylosowałam mnie - 1 raz mnie jako jedyną :-) Główna nagroda po raz 1 :)
Strasznie się cieszę i dziękuję jeszcze raz wszystkim losowaczom, którzy trafili na mnie, to zaszczyt dla mnie, dziękuję KOCHANI :*

1 komentarz:

  1. nie ma za co :)
    swoją drogą naprawdę masz niezłe szczęście, jak przez rok ani razu nie wygrałam :D (raz mnie Szpieg ze scrap.com.pl wylosował, ale tam zasady są trochę inne...)
    udanego wyjazdu, a potem bierz się do pracy scrapowej! :)

    OdpowiedzUsuń