piątek, 18 listopada 2011

Tabliczka do pokoiku dla Martynki (Madzi) i moje wygrane.

Dzisiaj chciałam pokazać tabliczkę z imieniem, którą stworzyłam dla koleżanki Madzi, która już wkrótce urodzi małą Martynkę. Chciałam by kolorystycznie pasowało do małej dziewczynki oraz do koloru ścian w pokoju - pomarańczowego nakrapianego na biało. Mam nadzieję że wszystko się ładnie zgrało, mnie w każdym razie efekt zadowala.

Wykorzystałam stempelki zawijaski, kwiatki papierowe, koronkowy - własnoręcznie wykonany, ćwieki, koraliczki - wszystko co widać :-) Papier wizytówkowy oraz (napis wydrukowany i wycięty) kawałeczek pomarańczowego z Galerii Papieru. Użyłam również wycinanki i koralików na druciku które wygrałam w Candy.

Niżej prezentuję również oba prezenty :-)

Filcowe "plecy" :D :

A oto co dostałam w Candy :-)
W Skarbnicy Duszy - serduszko wykonane metodą decoupage, z pięknymi zdobieniami 
(sznureczek dodałam sama):

Od Wandzi - 3 szt. papierów 30x30 (na zdjęciu z obu stron):
oraz reszta drobiazgów :-) (herbatki pycha!!!):

Kochane dziewczyny, bardzo dziękuję za prezenty, jestem straaasznie zadowolona! wszystko mi się bardzo podoba! I na pewno się przyda - zresztą już dziś wykorzystałam jak wspominałam, materiały od Wandy.

Znów, jak widać zdjęcia zrobiłam z lampą błysk. i wyszły jak wyszły...  W sumie to może być, chyba... :P

1 komentarz:

  1. bardzo ładny szyldzik:)
    ale zdjęcia rób tylko w dziennym świetle na jasnym tle i nigdy z lampą:)
    pozdrawiam
    asica

    OdpowiedzUsuń