sobota, 28 stycznia 2012

Przerwa, ramka i dziewczynki :D

Dziś chciałabym oficjalnie rozpocząć przerwę w działaniu bloga, spowodowaną zbliżającą się sesją... :/
Może jak to napiszę publicznie, skłoni mnie to do nauki :D

Można oczywiści do mnie pisać, jednak przez najbliższe 2-3 tygodnie raczej nie będę tworzyć ani zamieszczać nowych postów.
W ramach pożegnania chciałam pokazać w jak świetnym :-) towarzystwie przebywam :D

Moje kochane dziewczynki
(ze swoją kochaną Małgosią - która wygląda niestety tak sobie :/, ale co tam!
- to od tej psychologii, nie miałam nawet kiedy się pomalować !!! hahaha):

I jeszcze ramka, którą dostali rodzice pod choinkę, z podobizną swoich wszystkich dwóch pociech :D Skromnie ozdobiona, ponieważ tata nie przepada za moim słynnym przepychem w dziełach :D
Użyłam papieru z Galerii Papieru. Tego, który lubię i często z niego korzystam, tu wykorzystałam obie jego strony.

 W razie co, zapraszam do pisania na maila oraz komentowania starszych postów :P

3 komentarze:

  1. Ramka ładna i elegancka. Powodzenia na sesji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam i dziękuję za wizytę :]
    Kamee i kaboszony kupuję, jeśli już uda mi się je znaleźć, głównie na Allegro. Jest tam kilku użytkowników oferujących właśnie kamee, np. ANTYKWARIATeduPL. kwiatowymi kaboszonami dysponował również ten użytkownik - ale nie wiem, czy już się nie wyprzedały.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę mnóstwa inspiracji,
    Valoisa :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Z kameami już tak jest: ceny są mocno zawyżone, a najczęściej trzeba coś lekko opiłować czy podmalować.
    A co do kwiatków z żywicy, to akurat wczoraj (również na Allegro) przeglądałam ofertę użytkownika CostumeJewellery i jak się wpisze w jego wszystkich wystawionych aukcjach "koraliki z żywicy", wyskoczy kilka rodzajów kwiatków. I już kojarzę, że ANTYKWARIATeduPL kupowałam kamee, a znaczną większość kwiatków - właśnie w Costume - ceny nie sa u nich takie znów przyjazne dla klienta, ale kwiaty są zaskakująco dobrej jakości (przynajmniej ja tak trafiłam).
    A co do eBay - jestem ciekawa, jak pójdzie - tam to dopiero cuda można znaleźć :]
    Pozdrawiam,
    Valoisa :]

    OdpowiedzUsuń