sobota, 21 lipca 2012

Kartki dwie...

Chciałam pokazać kartkę, którą zrobiłam wg palety kolorystycznej z serwisu The Color Room o tej jednak nie mam wystarczającego rozeznania w tym serwisie by ją dodać, nawet nie wiem czy spełnia kryteria poza kolorami :-)
Tak czy inaczej zainspirowałam się nimi.
Kartka jest na dowolną okazję, ponieważ posiada uniwersalny napis.

Wykorzystałam papier Galerii Rae i zwykły wizytówkowy. Użyłam stemli z Viva decor :) Efekt bardzo mi się podoba, wszystko poprzyklejane na kosteczkach 3D, by było trójwymiarowo :-) kartka niby jest prosta, ale taka bardzo "moja". Sowa to odlew, który zrobiłam własnoręcznie z gipsu.




Chciałam jeszcze pokazać 2 z serii kartkę, siostrzaną (nie bliźniaczą :D) do wczorajszej, bo zostało mi "nawiasu" wyciętego, więc zrobiłam podobną. Celowo jednak różnią się między sobą :-)



Z "siostrą" - dla porównania

M. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz