niedziela, 30 grudnia 2012

Ostatnie Świąteczne i moja "Wesoła - (magiczna) nowina"

Chciałam na koniec roku pokazać ostatnie Świąteczne kartki, zrobione bardzo prosto, minimalistycznie, niemal bez ozdób. Ponieważ wszystkie które do tej pory robiłam były raczej bogato zdobione, postanowiłam postawić również na coś prostego. Co ciekawe, wykorzystałam papiery z kolekcji dziecięcej a nie świątecznej :-) (Malutkie szczęścia - Magicznej Kartki).




I jeszcze jedna z ozdób, jakie robiłam w tym roku, innych niestety nie zdołałam sfotografować, ale uwierzcie że powstały :) :D i to całkiem pokaźna ilość, niestety wszystkie "wywędrowały", a tę jedną zrobiłam sobie do domu, na pamiątkę :-)


Na sam koniec zostawiłam super nowinę :-) dla tych, którzy jeszcze nie byli u mnie na facebookowej stronie ani blogu Magicznej Kartki... Zostałam projektantką :-) Dokładnie wczoraj ogłoszono na firmowym blogu, że jestem w "Magicznym Teamie" i mam nadzieję inspirować Was swoimi projektami i tam i tutaj :-)


4 komentarze: