wtorek, 28 maja 2013

Komunijna, dla dziewczynki

Dzisiaj kartka, którą zrobiłam dla dziewczynki. Dostałam zdjęcie i wytyczne że ma być kremowa i w mniej więcej takiej formie. Papiery z konwaliami przypasowały mi do tematyki komunijnej, i odcień papieru się zgadzał :-) Wykorzystałam ponadto jedną z moich ulubionych ostatnio tekturek (oczywiście z Magicznej Kartki, a jakże!), która zdobi zdjęcie. Do tego troszkę półperełek w płynie i właściwie tyle, uznałam że ozdób jest wystarczająco, papier jest tak piękny, że szkoda było go zakrywać :-) Do kompletu pudełeczko, z miniaturowym bukietem konwalii.







Pozdrawiam i dziękuję za komentarze, jest mi strasznie miło, jak je Pozostawiacie :-)

6 komentarzy:

  1. piękna pamiątka! Uwielbiam takie ręcznie robione kartki :) Jakiś czas temu, przeglądając moje pamiątki komunijne znalazłam właśnie kilka takich "perełek" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękna kartka! Niebanalna i bardzo elegancka. Idealna pamiątka. Napisz proszę z jakich papierów korzystałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana użyłam tylko jednego papieru (ale za to jakiego :-):D) Magicznej Kartki - Wiosenna Łąka 002, tego - http://www.magicznakartka.pl/sklep/esklep/product_info.php?cPath=34_61&products_id=825, no i dwóch różnych tekturek, również z Magicznej Kartki, pozdrawiam i dziękuję bardzo za miły komentarz.

      Usuń
  3. Jest naprawdę cudowna ;) papier faktycznie świetny, ale Twoje zdolne łapki wyciągnęły z niego prawdziwy urok ;) fantastyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie lekka z tymi konwaliami

    OdpowiedzUsuń