niedziela, 5 stycznia 2014

Kartka + dedykacja - na Chrzest

Witam, stwierdzam że niestety, będąc projektantką Magicznej Kartki, zaniedbałam nieco swojego bloga, nie zawsze publikując najnowsze projekty, które pokazywałam na blogu firmowym :(
Postanowiłam nadrobić zaległości i wkrótce dodać jakieś starsze prace, póki co, najbardziej na bieżąco - jeśli chodzi o moje prace, jest Facebook (MałgosScrapuje), na którego serdecznie zapraszam!

Dzisiaj natomiast świeżutka, nie pokazywana jeszcze praca, tj. kartka i do kompletu dedykacja na 1 stronie albumu, będącego prezentem dla dziewczynki na Chrzest.






Pozdrawiam dziękuję za wszystkie komentarze - bardzo je lubię czytać! :-) Także zapraszam do komentowania ;) M.P.

3 komentarze:

  1. Bardzo piękna karteczka, te wszystkie detale takie dopracowane, , podoba mi się ten wykrojniczek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, delikatna kartka i elegancko wykonana dedykacja :)

    OdpowiedzUsuń