czwartek, 28 kwietnia 2011

Początek :-)

Zaczynam, muszę przyznać że jestem strasznym tchórzem i zawsze bałam się bloga, bo boje się porównań z innymi... z tego właśnie powodu scrapuję dość wolno, to znaczy jak mój projekt nie jest w 100% udany to się - wg. mnie nie nadaje do niczego - właśnie to określenie - na 100%, trochę mnie prześladuje.

Postaram się szybko dodać kilka gotowych już moich projektów, aby było wiadomo, czego się można po mnie spodziewać :D

Chcę się jeszcze pochwalić że dziś zrobiłam zakupy w Craftmanii :-) i już się nie mogę doczekać aż przyjdzie przesyłka - kwiatki i stempel, o którym myślalam już baaardzo długo - zawijaski :) Jestem też oczekiwaczką na przesyłkę ze Scrapińca, będą to głównie elementy wycięte z beermat i baza albumu, niech już je przywiozą!!!

Wszystkich zapraszam do odwiedzania tego bloga i komentowania, pozdrawiam i WITAM - dzień dobry kochane Scraperki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz