czwartek, 28 kwietnia 2011

Scrapuszko

Jeszcze raz ja :)
Chciałabym przedstawiać jak obiecałam coś, co jest moim tworem :D
Tzw. Scrapuszko (w środku są samoprzylepne małe karteczki), zrobiłam je już dawno, gdy na forum był na nie "szał" :d
Był to prezent dla mojej mamy, która teraz udostępniła mi go do zrobienia zdjęć :-)

Oto i moje cudo:
Czego użyłam do ozdób?
Jak widać niewielu rzeczy, m. in. kawałek koronki (od babci!), kółka, motyle, gałązki i kwiaty wycięte dziurkaczem, kilka koralików, wstążeczka i tyle :-)
Czego nie widać - to karteczki (tu akurat kolorowe z Carrefour'a, najmniejsze), stemple alfabet oraz w środku - papier z ILS jak ten na okładce, jednak w jasnym odcieniu.

Pozdrawiam, zapraszam do komentowania :*

1 komentarz:

  1. wiele z nas sie blogowaniem przelamuje, ale niewiele ma odwage o tym powiedziec glosno.
    BRAWO!!!!
    tak trzymac!
    pozdrawiam cieplo Ii dziekje za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń