niedziela, 15 maja 2011

Dużo zdjęć albumiku o Eryczku

Album wykonałam już dawno - w marcu zeszłego roku, był to prezent dla babci małego. Nie posiadałam wtedy za bardzo takich typowo scraperskich materiałów jak np. kwiatki, stemple itp. dlatego wykorzystałam to co udało mi się zdobyć, filc, tekturę falistą, tapety, czy fajne guziczki zdobyte w taniej odzieży :-) Bazą były dziecięce książeczki (z taniej odzieży :D) oraz w jednym przypadku - podkładka pod piwo :D, album ma nieregularny kształt jeśli można tak powiedzieć i jest pierwszym który zrobiłam :-) Mimo, że jestem wybredna co do swoich prac i rzadko mi się one podobają, to ta, mimo upływu czasu podoba mi się - album jest kolorowy i optymistyczny :-) Oto i on oraz pudełeczko które do niego wykonałam (po kliknięciu zdjęcia dostępne w większej wersji):

"Tylko" tyle, dziękuję za uwagę i pozdrawiam, komentarze wskazane :-)

1 komentarz:

  1. Moja Droga! Bardzo proszę, abyś zechciała zajrzeć na wyniki Candy u mnie!! Nie mogę się tu u Ciebie maila doszukać, a chciałabym się z Tobą skontaktować, bo blokujesz wysyłkę :P a dziewczyny już się nie mogą doczekać paczek ;))

    OdpowiedzUsuń