poniedziałek, 9 maja 2011

Moja zachłannośćnie zna granic... :D

Zamówiłam znów nowe stemple i papiery, kwiatki... tak więc jak to wszystko przyjdzie mam nadzieję że pododaję trochę nowych zdjęć z moimi pracami, niestety teraz ostro pracuję (za coś muszę kupować te cuda :D)
Znów nie dodaję nic konkretnego, jak tylko info o tym że mam znowu nadzieję (matka głupich?) wygrać coś gdzieś :D, tak więc wymieniam, gdzie byłam i tam też zapraszam :D
Asica, Scrapniebo, Kreatywny Zakątek, Oliko, G-a i nie tylko - wszystkie linki wraz z obrazkami po prawej str. bloga, nie mam siły już robić odsyłacza, bo jak zwykle jest już noc (następny dzień?!), ale zapraszam, mam nadzieję że gdzieś coś się uda :D

Teraz zaśmieję się jak Gargamel sesesse see :D zachłanna ja :D Dobranoc :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz