wtorek, 26 lipca 2011

Anno - wa karteczka z chihuahua

No i nadeszły imieniny Anny. Z tej okazji stworzyłam kartkę z wizerunkiem chihuahua, jako że jest ona dla mojej mamy, a obie kochamy małe pieski, więc mogłam wykorzystać bardzo ładny portrecik :) do tego ten maluch jest jakby połączeniem dwóch naszych suń :-) (bo jedna ma podobną buźkę, a druga długie włosy)

Kartka jest troszkę mdła, ponieważ starałam się wykorzystać brązy i beże, które przełamałam troszkę bladym różem, dlatego wygląda trochę może "nijak" kolorystycznie, chociaż co kto lubi...
Ja sama mam trochę zastrzeżeń co do niej, jakaś mi się taka 'amatorska' wydaje nie wiem czego...
No ale skoro już powstała - to pokazuję, nie zawsze wszystkie prace są tymi najlepszymi...

Podobają mi się kwiatki na dole które stworzyły ciekawą fakturę, ale ocenę zostawiam innym.




















A to moje myszki: :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz