czwartek, 21 lipca 2011

Obiecane pudełeczko - imienin początek ...

Jak już pisałam 2 dni temu, zrobiłam ozdobne pudełeczko. Okazją na stworzenie tej "szkatułki", były zbliżające się imieniny ANNY :) Już podarowałam je mojej mamuni :) jednak to dopiero 'WSTĘP" do moich scrapowych prezentów, bo planuję jeszcze coś wykonać :-) Cieszę się że bardzo się podobało bo to w końcu najważniejsze, ja miałam wątpliwości czy oby nie jest w nim wszystkiego za mało ha ha ha...

Powstało one z pudełka po cygarach, jest one zrobione ze sklejki, na wierzchu miało szybkę, którą zastąpiłam tekturką. Oklejone zostało tapetą :-) (świetnie się z nią 'pracuje'). Jedyne elementy typowe dla 'scraperek', to ramka na wierzchu z napisem kocham z małymi różyczkami.
Przyznaję że chyba 1 raz popełniłam coś tak skromnego i nie przesadnie ozdobnego, choć w trakcie koncepcję zmieniałam chyba ze 3 razy! Oczywiście zdjęcia z każdej strony szczegółów... :











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz