czwartek, 12 stycznia 2012

Puszka, słoiczek i ostatnia świąteczna :-)

Dziś chciałam pokazać co powstało po puszce kawowej (Ekspresowa z Lidla), słoiczku po balsamie "Carmex" oraz ostatnią "sezonową" kartkę - świąteczną.

Pod choinkę dostałam pierwszy swój dziurkacz brzegowy :-) :D
Widać że się go mocno czepiłam bo pocięłam nim papiery z każdej strony :D
Na puszkę zużyłam karteczkę z ILS (kolekcja At Noon) którą dostałam od dziewczyn :-) oraz Damski Ecru (z Eight), Carmex natomiast okleiłam kawałeczkiem papieru s UHK, który również bardzo lubię (Sklepy Cynamonowe)

(Kolory takie sobie i jakość zdjęć bo oczywiście robiłam po ciemku :P)

A tak było "przed":

 Ostatnia kartka która powstała jeszcze przed Świętami: 
(Papier z Galerii Papieru - Kapuśniaczek)
Tu widać jak jest malutka (moja łapa cała zaklejona klejem :P)
Szczegóły:
Środek:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz