środa, 18 stycznia 2012

Po-spotkaniowe różane wytwory...

Witam dziś wszystkich urodzinowo :-) Zaczynam kolejny swój NOWY ROK...

Chciałam pochwalić się iż 1 raz udało mi się dotrzeć wreszcie na spotkanie lubelskich scraperek :D
Fotorelacja tu: Bablubliniec
Ponieważ dostałam duuużo prezentów, ścinków, wykrojonych ramek itp. chciałam wszystkim dziewczynom podziękować bardzo, bardzo! Zakupiłam też kwiatki, kilka arkuszy papierów, półperełki... Już wkrótce coś wytworze z tego mam nadzieję :-)

Chciałam specjalne podziękowanie skierować do Cygi, która zupełnie bezinteresownie podarowałam mi naprawdę dużo elementów wyciętych dziurkaczami i wykrojnikami, podarowała naprawdę wiele kwiatków papierków itp. udostępniła dziurkacze brzegowe :) bardzo naprawdę to doceniam :*

Postanowiłam więc potworzyć sobie z otrzymanych od niej scrapek różyczki 
(leżą na papierku 'W tiulu i koronkach', zakupionym od Moni), oto co powstało
(obok pokazuję z którego kształtu):

Oraz duża róża, która powstała z 3 wielkości dziurkacza, jednak wszystkie scrapki już zużyłam, a pokazuję taki duży dziurkacz (7,5 cm), który dostałam na urodziny :-) - to dokładnie ten kształt, 2 kolejne wielkości dokupię jak będą już dostępne w sklepie - pani mi już je zamówiła :D 

Tę różę pociągnęłam złotą konturówka, ale przed tym, bardziej mi się podobała,
niestety nie mam zdjęcia z "przed":
Jak będę posiadać już dziurkacze odpowiednie do tego, planuję masową produkcję :P

Pozdrawiam M.

4 komentarze:

  1. Piękne różyczki, cieszę się, że od razu wykorzystałaś wycinanki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej
    Mam pytaniw w jakim sklepie kupujesz dziurkacze w Lublinie?
    Sama poszukuję , a kwiatuszki bardzo mi sie podobaja. Pozdrawiam. Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co, takie rzeczy jak magiki, taśma dwustronna, czy ew. dziurkacze kupuję w Lublinie - mają w ABC Papier na ul. Związkowej koło Reala. Oni mają też swój sklep na Krakowskim, ale ceny już są wyższe bo na Związkowej to hurtownia wiec trochę niższe, (tylko że nie kupisz np. 1 kartki wizytówkowej, tylko musisz opakowanie powiedzmy 20 szt.). Z tym że mają nie wszystkie rozmiary i wzory, ten akurat który kupiłam pani mi domówiła w 2 wielkościach bo ich nie brali, także wybór jest z nie wszystkich możliwych wzorów i tylko z tej firmy, już np. Fiskarsa nie mają. Mam nadzieję że pomogłam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuję bardzo :0

    Ja wszędzie wypytuję o hurtownie papiernicze, bo wkurzają mnie ceny przesyłek ze sklepów internetowych.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń