poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Komunijna kartka i Scrapowisko

Chciałam dziś zaprezentować to nad czym pracowałam pomiędzy siedzeniem przy stole w Święta...

Jest to kartka z okazji I Komunii Świętej, ze względu na teksty - z przeznaczeniem dla dziewczynki.
Główny papier, który wykorzystałam to "Dla Maluszka - Słodkie Słówka" Galerii Rae. Ponadto - papiery wizytówkowe. Kielich oraz opłatek - ze Scrapińca, parę kwiatków i zawijasków oraz mój nowy dziurkacz :-) właściwie w roli głównej :-) Obrazek z dziewczynką by moja drukarka :D (pobrane darmowo z bloga ze zdjęciami vintage)

W pudełeczku




I poza nim

Beżowy kwiatek wykonałam własnoręcznie przy pomocy dziurkaczy :)

Życzenia oraz miejsce na podpis:

Kieszonka na "pieniążka" oraz...

...wierszyk:

I na koniec szczegóły





Edytowałam zdjęcia, starałam się by realnie oddać kolory, mam nadzieję że choć trochę odzwierciedlają rzeczywistość...

No i obiecana i odwlekana mini - relacja ze "Scrapowiska"...
Jak już wspominałam było niezwykle fajowo :D 
Dotarliśmy wraz z Immacolą, mężem (tejże) oraz Agatą na miejsce do Łodzi około godz. 10.00. 
No i zaczęłam zakupowe szaleństwo... :P Kupiłam nowe wykrojniki - alfabet oraz listki. Trochę kwiatków, papierów, stempli i "takie tam" :-) 

Wzięłam udział w kursie mix-mediowem na taga prowadzonym przez Anai na materiałach 7 Dots Studio.
Oto co powstało:

 

 Ja chciałam tylko powiedzieć, że spotkałam w końcu kogoś na "moim poziomie" (mam 152cm)
 :P :P :P :D - Anię z Poddasza (149cm) :P :D:

Na koniec zostaliśmy, jako delegacja lubelska, zaproszone na After Party do siedziby Łódzkich Scraperek, na którym odbyło się "słynne" już otwieranie wina... :P

Cała impreza była niezwykle udana :-) Wróciliśmy o domu po godz. 4 nad ranem, później nawet - ze względu na zmianę czasu... Bardzo miło było mi poznać inne dziewczyny, nie będę może wymieniać, by nikogo nie pominąć, pragnę jednak zaznaczyć iż atmosfera była niezwykle serdeczna, a wspólne "macanie" prac - bezcenne :-)

Dziękuję Immacoli  (i wyrozumiałemu mężowi który musiał nas słuchać przez całą "jazdę" :-)) oraz Agacie za towarzystwo, miły spacer po Piotrkowskiej oraz wizytę w Ikei :-) Dziękuję kochane :*

To my (zdjęcie ukradłam Agatce :P):

Zdjęcia które zamieściłam dzięki uprzejmości dziewczyn, więcej na ich blogach, o tu u Pauliny: Scrapowisko i u Agatki: Scrapowisko.

1 komentarz: