sobota, 7 kwietnia 2012

Ostatnie Wielkanocne

Dziś chciałam, można rzec - hurtem, pokazać kolejne kartki, które powstawały w ciągu ostatnich dni/tygodni, a których nie miałam za bardzo czasu wcześniej zaprezentować. Większość z nich "wyszło" i mam nadzieję że spodobają się nowym właścicielom.

Przy okazji, ponieważ już Święta prawie, chciałam życzyć każdemu kto tu zagląda Spokojnych i Radosnych Świąt spędzonych w rodzinnym, przyjaznym gronie.

A to już moje kartki:

Takie jak ostatnia, jednak w innej kolorystyce



Seria czterech prostych z ptaszkami w różu i fiolecie:



Zmodyfikowana z  kurczęciem, pokazuje tylko szczegóły, które zmieniłam, takich kartek powstało około 5:



W zgaszonych, spokojnych kolorach:

 I jeszcze dwie w podobnym stylu, w jednej użyłam styropianowego jaja przekrojonego na pół :-)

No i ostatnia powtarzająca użyty już wcześniej przeze mnie motyw zająca:

Ponieważ niektóre ze zdjęć robiłam późno w nocy, bo rano musiałam je oddać, ich jakość jest niestety średnia, mam nadzieję jednak, że co ma być widać, to widać :D

Kolejne kartki chyba będę już robić bardziej "swoje". Te chciałam by były raczej kolorowe, w uniwersalnym stylu.

Jeszcze raz dużo spokoju, relację ze Scrapowiska obiecuję w kolejnym poście, ten musiał być Wielkanocny.

Małgoś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz