piątek, 22 czerwca 2012

Dzień Ojca

Dziś chciałam pokazać, co zrobiłam dla mojego taty z okazji jutrzejszego jego święta.

Jest to taki mini shadow box, bardzo mini, bo ma zaledwie 11,5cm x 8,5cm. Znów pierwsza praca w tym typie.
Wykonałam go z metalowego pudełka, przegródki zrobiłam przy pomocy 2 tekturek, które ozdobiłam papierem. Użyłam papieru Galerii Papieru oraz Galerii Rae (ten w kratkę przy zdjęciu).
Użyłam zdjęć: mojego i mojej mamy, by miał nas razem :-)
Chciałam by było przestrzennie więc zarówno zdjęcie mamy, jak i napis wewnątrz, podkleiłam na kosteczkach 3D i taśmie piankowej. Mama dostała literkę :-) od swojego imienia: Anna.
Dodatkowo, wykorzystałam (również z Galerii Papieru), obrazek z rybką, by było "męsko" i zgodnie z tym co lubi mój tata.
Starałam ograniczyć się co do ozdób, bo niestety nie mam fana swoich wyrobów w postaci swojego taty, on lubi by było mało ozdób i prosto. Także dorzuciłam se we włosy kwiatka (jako że "każda wariatka ma we łbie kwiatka" :D :P), więc mam usprawiedliwienie że ozdabiałam siebie a nie pracę :D Zrobiłam go sama, własnoręcznie.
No i tyle, do tego guzik, bo chciałam "coś jeszcze", i 2 motylki - nie mogłam się powstrzymać, ale jak na faceta... 2 motylki to nie tak dużo! Jeszcze napis "Dla Taty", wycięty z papieru "skórzanego", wykrojnikiem Tima Holtza.
To wszystko, wyszło chyba oszczędnie (niech ma :D) i prosto, jak miało być.




Szczegóły, mamusia :-)

Tu widać mniej więcej na ile "wystają" niektóre elementy




I ja :D

Dla zainteresowanych, w trakcie powstawania

I jak było "przed" (tylko "dół" wykorzystałam)

Pozdrawiam Małgosia, 
wszystkim tatom, którzy być może tu zajrzą, wszystkiego NAJ! z okazji ich święta :*

1 komentarz:

  1. Swietne pudełko, bardzo mi sie podoba. Tata na pewno zadowolony. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń