wtorek, 26 czerwca 2012

Gratulacje

Dziś pokazuję kartkę bramę, którą zrobiłam baaardzo bardzo dawno temu bo jeszcze w zeszłym roku, jednak nie miałam w miarę dobrych zdjęć i jakoś tak wyszło że przeczekała do dziś.
Te zdjęcia też nie są jakieś cudne :/ wydaje mi się że trudno uchwycić tę ilość kolorów, sama nie wiem... Zdjęcia są jakie są, trudno.
To czego użyłam, to przede wszystkim papiery z Galerii Papieru, kwiatki prima z kroplami akrylowymi pośrodku i stempel który wygrałam w Candy w Montażowni :-) to jego premiera w mojej pracy :-) Uważam że jest przepiękny i myślę że wkrótce jeszcze go wykorzystam bo Filipek, dla którego rodziców jest kartka, pojawi się już za 2 miesiące :-) A że ma ciotkę-wariatkę :D będzie miał raczej sporo scrapowych dodatków (zresztą mam być chrzestną więc już zaczynam wariować! :p), zanim doczekam się na swoje dzieci, będę rozpieszczać syna bratu :P
Wracając do kartki, wszystkie tekturki są ze Scrapińca, wewnątrz bardzo prosto: 3 odcienie jednego papieru, motylki i kwiatki, stempel róża. W zasadzie tyle :-)
Jeszcze muszę powiedzieć że inspiracją była dla mnie TA karteczka Hani, wprawdzie moja nie jest raczej podobna, ale ja lubię się inspirować detalami, a tu spodobało mi się zgadywanie płci malucha :)

Główna "strona", w 2 ujęciach:


Stempelek 

Zapraszam do środka :-)

Ale najpierw zbliżenie na szczegóły

Wnętrze.  Na plecach i...

...na brzuchu :D




Pozdrawiam M.

2 komentarze:

  1. Śliczna Ci wyszła karteczka i będzie stanowiła wspaniałą pamiątkę :)) Dzięki, że o mnie wspomniałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł. Bardzo ładna karteczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń