niedziela, 5 sierpnia 2012

Jeszcze jedna taka...

Jakiś czas temu, (całkiem niedawno!), pokazywałam kartkę zrobioną na wyzwanie w Magicznej Kartce, dokładnie tu. Powstała ona wg "kodu" kolorystycznego. Jednak ogólnie rzec biorąc (i nieskromnie :P), bardzo polubiłam tę kartkę, a ponieważ spodobał mi się jej układ, wymyśliłam że zrobię 2-gą taką. Tamta była taka raczej w stylu Shabby Chic, ta natomiast nawiązuje do klimatów Vintage.
Jest bardzo delikatna, kolorystycznie, utrzymana w bardzo lubianych przeze mnie beżach i brązach. Zmieniłam nieznacznie, a nawet bardzo nieznacznie (!) kilka szczegółów i sądzę że ta również jest "godna uwagi" :D
Powstała w całości z papieru UHK Gallery tego. Do tego kwiatki, kamea, ćwieki, jako nowość do dodana "starociowego" retro klimatu, dodałam koronkę. W zasadzie to wszystko, bardzo miło mi się ją tworzyło, więc wrzucam od razu.





I dla porównania, obie :-)

Wiem, wiem, ostatnio szaleję z dodawaniem postów, ale to dlatego że dość sporo tworzę, nie wyjeżdżam na wakacje i chcę się podzielić wszystkim na bieżąco...  M.P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz