niedziela, 5 sierpnia 2012

WYRÓŻNIENIE W MAGICZNEJ KARTCE :-) Nowe logo, ramka na wyzwanie w Stempell&Kartoon

Kiedyś kupiłam sobie w Ciuchladzie ramkę, bez szyby, taką zwykłą, niepozorną...
Dziś przyszła na nią chwila :-) postanowiłam zmienić logo na blogu i właśnie ona zastąpi poprzednie.
Jest to praca na wyzwanie (bloga) sklepu Stempell&Kartoon. Trzeba było użyć: ramki, tekturki, embossingu i girlandy (to tak w skrócie). Ja zrobiłam ramkę z MM, z jej cytatami, z którymi akurat bardzo się zgadzam :-)
Wykorzystałam (już do końca niestety!) papier ILS mint na ramkę, wewnątrz UHK. Na girlandzie (robiłam coś takiego po raz 1!) z Galerii Papieru. Tekturki ze Scrapińca.

1. Ramka (podwójna :-))


 2. tekturka + 3. embossing


4. girlanda :-)


A tak prezentowało się to to wcześniej :D

Robię kilka dni wolnego od blogowania! Pozdrawiam :*

P.S.
Z ostatniej chwili: dostałam wyróżnienie w wyzwaniu w Magicznej Kartce :-) Jest mi tym bardziej miło, bo zgłosiło się dość sporo osób :-) bo 42 (wraz ze mną), a wybrano 3 prace :-) Dziękuję bardzo :-)

7 komentarzy:

  1. Małgosiu co tu dużo gadać PRZEPIĘKNIE!!!!
    I gratuluję wyróżnienia w Magicznej Kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna metamorfoza ;) Dziekuje za odwiedziny na blogu studio75 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu ramka przeszła fantastyczną metamorfozę, aż trudno uwierzyć, że wyszperałaś ją w ciuchu :) Cytaty bardzo kobiece i osobiste, również do mnie przemawiają.
    Gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia :)
    Piękną stworzyłaś pracę, jestem pod wrażeniem tych wszystkich detali.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Stempell i Kartoon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie ozdobiłaś ramkę, bardzo mi się podoba (i tekst super)!

    OdpowiedzUsuń