środa, 1 sierpnia 2012

SCRAP z Lusieńką :)

Dzisiaj wykonałam Scrapa :-)
Tak, nikt się nie przesłyszał! :D i ja też umiem je robić :-)
Wyszedł jak wyszedł, ale jest to jak najbardziej klasyczny LO. No może ciut mniejszy niż standardowy rozmiar papieru, bo dopasowałam go do wielkości ramki - 24 x 24cm.
Wykorzystałam przede wszystkim papier z nowej kolekcji ILS, który moim zdaniem jest
prze-pię-kny! :) 
i do tego taki "Shabby" :D a jeszcze do tego moje nowe wykrojniki :D - płatek śniegu, kółko z falbanką i kwiatki hortensje (z Joy!Craft), wszystkie tekturki ze Scrapińca, a alfabet i gotowe napisy wycięte z tekturki, również z ILS, jednak z tych starych :P Wszystko podklejone na 2 i 3mm kosteczkach 3d, jednak zdjęcia tak dokładnie tego nie oddają. Stempel (łapka psia) jest jednym z 1 którego w ogóle nabyłam :) jednak jak to ja, nie miałam wcześniej okazji go zbytnio wykorzystać...
Ten jasno zielony papier (perłowy) pochodzi z kartonu po papierosach Davidoff :P - ot, ciekawostka :D
Dziurkacz brzegowy, z którego paski tu widnieją, niestety uległ awarii :-( niestety nie będzie w najbliższym czasie towarzyszył moim pracom :( bo ciężko go teraz obsłużyć bez rączki, która się wzięła i złamała! :-(

Na zdjęciu ja i moja "dziewczynka" Luca.






Własnoręczny produkt :) na kosteczkach dla trójwymiarowości :-)

A na koniec...

W powyższej sesji "tarasowej" udział wzięła - nie kto inny - LUSIA



Kolejny Scrap zamierzam zrobić ze starszą "siostrą" Lusi :-) 
bo mam jeszcze taką samą postarzoną ramkę i jeszcze jedną dziewczynkę :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz