niedziela, 29 lipca 2012

Szufladka z lusterkiem

Dziś prezentuję swoją ostatnią pracę - mini mebel zrobiony z tektury, od początku do końca własnoręcznie, jest to dość małe, ma około 15 cm wysokości.
Wykorzystałam przepiękny papier, który kupiłam na Scrapowisku, nie znam firmy, jednak jest on strasznie cienki i ciężko się z nim pracuje, ale to mój ulubiony ze względu na wzór i kolor :-) Miałam tylko 1 arkusz i skrawek drugiego, ale jakoś się udało, na tył dodałam inny papier...

Użyłam tekturki ze Scrapińca, koronki bawełniane, ćwieki a do tego hortensje Primy, wszystkie róże zrobiłam własnoręcznie (wyjątkiem jest ta na szufladce - jest to - podobnie jak kamea, kaboszon z żywicy). Lusterko ze sklepu "wszystko po 2,99zł", które pozbawiłam plastikowej ramki, a na swojej pracy ozdobiłam   surowym, naturalnym sznurkiem. Cytat wydrukowałam na papierze z Galerii Papieru, a zaczerpnęłam go z tej pracy Guriany. Chciałam by "dodawał mocy" osobie, która to dostanie :-)

Zrobienie zdjęć było dużym wyzwaniem :D ponieważ nie chciałam by w lustrze było widać cokolwiek, na pewno nie mnie :D więc wybrałam wdzięczny "obiekt" - niebo :-) troszkę zmieniłam nasycenie, by kolory jak najbardziej oddawały rzeczywistość, myślę że przybliża to prawdę...






Moje twory :-)



"Złota myśl"

A w środku - filc

Tak tyłem

I jeszcze pusta baza, posklejane kawałki tektury...

Dziękuję za uwagę, miłej niedzieli.

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł z tym lusterkiem. Piękne ci wyszło. zazdroszczę obdarowanej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalny pomysł- wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń