poniedziałek, 10 września 2012

Gratulacyjna

Dziś karteczka gratulacyjna, którą zamierzam dać swojej koleżance ze studiów, która na dniach (przynajmniej z moich ostatnich wieści), ma urodzić córeczkę. Nie dałam jej jeszcze wprawdzie, ale mam niemal 100% pewność że nie zajrzy już na pewno na mojego bloga :P Zresztą kartka powstała właściwie już jakiś czas temu, bo na początku wakacji, teraz natomiast poczyniłam ostatnie poprawki i postanowiłam pokazać...

Użyłam głównie mieszanki papierów The Scrap Cake i ILS. Starałam się użyć mało różu, by nie było tak typowo, bo jestem pewna że koleżanka nie kocha tej barwy :P, jednak musiała się ona pojawić bo mam taką "dzieciową" tasiemkę i jakoś mi tu grała z szarościami... Różyczka zrobiona własnoręcznie, wszystko dość przestrzenne, bo podklejone na kosteczkach 3d. W środku cytat z Paulo Coelho, który zresztą nieco krzywo nakleiłam :/ ale cóż, nie jest to koniec świata...






1 komentarz:

  1. Bardzo ładnie dobrałas kolory. Wszystko tak świetnie do siebie pasuje, że się nie mogłam napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń