piątek, 14 września 2012

Kontrastowa z kwiatem na wyzwanie w CraftManii

Dzisiaj karteczka z kwiatem. Ponieważ uważam że jest on bardzo piękny, a posiadam taki tylko jeden, chciałam, by nie zginął w tłumie innych, tylko by był wyeksponowany. Zrobiłam kartkę na wyzwanie CraftMani, "dwukolorowo - kontrastowo", chodziło o zrobienie pracy z 2 kolorów, kontrastujących, dopełnieniem na całe szczęście dla mnie, mogła być biel :-) Ja zrobiłam szaro - różową kartkę, bo kocham to połączenie, mam nadzieję, że kolory te kontrastują ze sobą wystarczająco. Kartka przypomina nieco tę którą pokazywałam wczoraj, to wszystko przez to że pokochałam wręcz folder do embossingu - serduszko, tak więc czepiłam się go i używam ciągle :-) Co więcej? Kartka jest prosta, posiada za to warstwy, uzyskałam je dzięki 1mm taśmie montażowej i 2 i 3 mm kosteczkom 3D, czym wyżej, tym bardziej "odstaje" :-) No i tyle. Różowy papier z Magicznej Kartki, producenta szarego nie pamiętam.





Kartka znów ma uniwersalny charakter, gdyby ktoś taką chciał mi wyznać miłość, nie miałabym nic przeciwko :-)

6 komentarzy:

  1. Świetna kartka! Ja także lubię to połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka śliczna, tez lubie te kwiaty :D
    A szary papier to chyba Craftownia :D Luknij do Decokreacji -tam go mają i już będziesz wiedziała czy to ten :D
    Podobają mi się te niszczenia brzegów. Ja tak idealnie nie umiem :(

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tam, papier jak papier! :P jak ktoś chce użyć takiego, niech se sam sprawdzi :P

    Co do brzegów, dziękuję bardzo za "idealnie", bardzo prosto je zrobić: nożyczkami ostrzem jeździsz w jedną i drugą stronę, a jak chcesz gdzieś bardziej odgiąć to już na koniec se przejeżdżasz paznokciem i już :-)

    Pozdrawiam dziewczyny i dziękuję za miłe komentarze i odwiedziny :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zestawienie kolorów - róż kocha popiel :) serducho śliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. urocze zestawienie, taki cudny pastelowy kontrast:)

    OdpowiedzUsuń