czwartek, 6 września 2012

Kufer Art - Galeria Artystyczna

Dzisiaj nietypowo, nie polecam Wam żadnej swojej pracy tu. Polecam za to Galerię Artystyczną, do której grona mam przyjemność dołączyć :-) w charakterze artysty :-) jest mi bardzo miło, dlatego wszystkich zainteresowanych zapraszam w to własnie miejsce, zdaję sobie sprawę że ceny w takich miejscach są nieco wyższe niż bezpośrednio zamawiając u osób tworzących, ale mam nadzieję że ktokolwiek zainteresuje się moją twórczością...
Na razie dostępne kartki, które już prezentowałam na blogu, za to pokazane w nowych ujęciach jako że wymogi Galerii są określone a ja tu zawsze prezentuję np. rozmiar jaki mi wyjdzie podczas kadrowania :D

Tutaj moja strona w tymże miejscu:
tekst alternatywny

Zapraszam i pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz