wtorek, 4 września 2012

Słoik w ramce... na 2 wyzwania zrobiony :)

Dzisiaj chciałam zaprezentować ramkę, którą zrobiłam na wyzwanie "słoikowe" w Świecie Pasji oraz na wyzwanie z kolekcją papierów Letni Poranek w Magicznej Kartce. Jest to taki niby "wazonik" na suszoną lawendę, jednak na zdjęciu widnieją sztuczne gałązki, gdyż prawdziwe jeszcze się suszą :-)
Użyłam przede wszystkim: papier Magicznej Kartki oraz tapetę w jasnym odcieniu. I wszystko.

Postanowiłam troszeczkę zmian wprowadzić w swoje zdjęcia i zaczęłam je podpisywać :D dodałam też ramkę, mam nadzieję że przypadnie to innym do gustu...







Pozdrawiam wszystkich gorąco. 
W moim życiu niestety wszystko go góry nogami, 
więc być może nie będę pisać aż tak regularnie jak w wakacje, ale "zobaczy się"...

7 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszło.... myślę, że z prawdziwą lawendą Twój wazonik będzie wyglądał jeszcze bardziej efektownie :) Ale teraz też jest cudny! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się właśnie gdzie przepadłaś. Słoiczek bardzo pomysłowy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo Marciu :*

    Basiu - zrezygnowałam z pracy i szukam nowej... dlatego mnie nie było ostatnio...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z rameczką i słoikiem. Praca wyszła bardzo delikatna - w połączeniu z lawendą wygląda rewelacyjnie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalny pomysł :) Jak widać papier to naprawdę uniwersalna rzecz :)
    Lawenda jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo urocza, delikatna i elegancka rameczka!

    dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł superowy! Wygląda prześlicznie :) I tak delikatnie..

    OdpowiedzUsuń