wtorek, 18 września 2012

Na urodziny Bratowej :-) z rozetką :) nowa współpraca i stemple od Agaty z "Agaterii"

Chciałam pokazać kolejną kartkę na bazie papierów z Magicznej Kartki - na urodziny mojej bratowej. Jest to kartka sztalugowa, brzegi poszarpałam i przeszyłam. Dodatkowo zrobiłam dużą (no dość sporą :)) rozetkę, aby było troszkę inaczej niż zwykle, ozdobnie... Jeśli chodzi o kolorystykę zrobiłam ją w "moich" odcieniach. Ponieważ bratowa dostała ją w szpitalu, zaraz praktycznie po narodzinach synka (2 dni po), nawet nie wiem czy się spodobała czy nie :), mam jednak nadzieję że tak :-)






Kolejną informacją jest to że podjęłam nową współpracę, w związku z czym moje kartki można nabyć w
Sklepie z rękodziełem Artillo :-) wszystkich serdecznie zapraszam, wydaje mi się że warunki kupowania są korzystne nie tylko dla kupujących, dla mnie również, zobaczymy czy i jak to się rozwinie :-)

Moj sklep

No i na koniec chciałam się pochwalić: otóż jakiś czas temu (27 sierpnia), sklep ze stemplami  dla kreatywnych - Agateria, obchodził swoje pierwsze urodziny, z tej okazji zorganizowane zostało wydarzenie na Facebooku, gdzie można było składać życzenia sklepowi. Moje, pośród 2 innych spodobały się właścicielce :-) (nie wymyślałam żadnych wierszy czy czegoś podobnego, napisałam dwa, zwykłe, proste zdania :D), w związku z czym dostałam "wyróżnienie" w postaci prezentu :) ponieważ dotarł do mnie wczoraj, chciałam go pokazać.
Oto i prezent:

A tak stempelki prezentują się na papierze:

Pragnę również dodać że stemple te są wykonane naprawdę z najwyższej jakości materiałów, odbijają się wspaniale! (choć robiłam na szybko, bo nie mogłam sobie odmówić tej "próby"), świetnie się kleją, polecam wszystkim!!! :-) Już niedługo mam nadzieję, uda mi się coś wytworzyć właśnie z udziałem tych stempli z Agaterii. Jeszcze raz dziękuję za prezent :*

Jakiś czas temu dodałam opcję dodawania mojego bloga do "obserwowanych", jest teraz możliwość obserwacji "jawnej" :D nie namawiam, ale informuję, jak ktoś chce "podglądać", to zapraszam :-) ja dokładnie nie wiem co z tego się ma, ale pewnie jest się na bierząco :P

2 komentarze:

  1. Gratuluję stempli i sklepiku, a karteczka bardzo wdzięczna, delikatna i elegancka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna karteczka! zycze owocnej wspolpracy!

    OdpowiedzUsuń