piątek, 21 września 2012

Serdeczności - kartki dwie

Stworzyłam dwie niemal identyczne kartki, chciałam wykorzystać nowy wykrojnik :-) długo bardzo chciałam taki mieć i teraz jak go mam, chciałam, by tu odgrywał główną rolę. Tak więc powstały dwie kartki: łososiowa i miętowa, jedna ma etykietkę (wykrojnikową) miętową, druga - białą, wydaje mi się że tak pasowało najbardziej, mnie przynajmniej tak się podoba... Kartki są niezwykle proste, nie mają prawie ozdób, no i niestety, co lekko widać, nakleiłam troszkę krzywo moje ramki, ale jest przynajmniej pewność że są robione ręcznie :P

Wszystkich którzy tu zaglądają - proszę o trzymanie kciuków...






4 komentarze:

  1. Jest pięknie :) Lubię takie delikatne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo dziewczyny za komentarz :*
    Mam nadzieję w najbliższym czasie na lepsze zdjęcia moich kartek, ale ciesze się że się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń