środa, 10 października 2012

Śnieżne trio

Przygotowałam trzy kartki utrzymane w jednakowej stylistyce. W roli głównej papier "Świąteczny domek - Wieczór przed kominkiem" Latarni Morskiej (bordowy w śnieżynki). Wszystkie są bardzo przestrzenne, warstwowe, "śnieżne", zależało mi by ukazać w nich zimową aurę. Obrazki wydrukowałam samodzielnie (znalezione w internecie). Sporo tu gałązek, trochę śnieżynek, diamencików, sztuczny śnieg, kompresy (gaza) :-) - dla uzyskania i spotęgowania efektu mrozu. No i chyba tyle, zapraszam do oglądania zdjęć i komentowania (jak zwykle).

Wszystkie razem

Wąskie dwie :)

Duża z Mikołajem

Szczegóły kartek i parę zbliżeń:





Aktualnie oczekuję na papiery z najnowszej kolekcji Magicznej Kartki "Zaczarowane Święta", mam nadzieję że "produkcja" ruszy pełną parą, ja już się nie mogę doczekać aż je zobaczę na żywo i potnę :-) Kolekcja świąteczna jest naprawdę cudowna, beżowa, delikatna... hmm, sama jestem ciekawa co wyjdzie w połączeniu mojej pracy z nimi :-) 
M.P.

8 komentarzy:

  1. Super kartki - takie śnieżne - aż mi się zachciało już śniegu.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyszły ci te karteczki. Mnie osobiscie urzekła ta z zimowym obrazkiem. Bardzo mi się podobaja przeszycia i uzycie gazików. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mroźne :) Bardzo fajny efekt, podoba mi się ta warstwowość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne kartki, takie tajemnicze ... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne karteczki, potargane, poszarpane, ze świątecznym klimatem... Takie na Święta lubię najbardziej. Pozdrawiam, Magda.

    OdpowiedzUsuń