czwartek, 4 października 2012

Podziękowanie i zaproszenie

Dzisiejszy mój szybciutki post jest jak w temacie: podziękowaniem i zaproszeniem.

Po pierwsze: dziękuję wszystkim odwiedzającym za wpadanie tu :-) piszę to akurat teraz, bo w dniu wczorajszym licznik odwiedzin mojego bloga wybił 10 000, a później nawet i przekroczył :-) dla mnie to bardzo dużo, bo w okresie historii tej strony, z czasem liczba "odwiedzaczy" rośnie z dnia na dzień :) na początku miała dziennie zaledwie kilku odwiedzających, dziś nie jest może jeszcze Bóg wie ilu, bo kilkadziesiąt (średnio), jednak cieszą mnie każde odwiedziny, a zwłaszcza wszystkie pozostawione tu miłe słowa, dzięki temu wiem, że warto :-) Dziękuję :* i zapraszam do odwiedzania mnie jak najczęściej :-) niestety nie jestem w stanie zorganizować żadnego konkursu ani nic takiego, z powodu mojej obecnej sytuacji... ale mam nadzieję że odwiedzający zostaną że mną i bez "cukierków"...

Po drugie: ostatnio obiecałam że jak pojawi się już sesja ze mną na blogu Moniki, dam znać, no więc daję :-)
Autorka podzieliła zdjęcia na 2 części, powstały zatem dwa posty. Z pierwszej części tzw. sesji "trupkowej", jutro pokażę moją pracę na jesienne wyzwanie, ponieważ zdjęcia te są dla mnie inspirujące, bardzo podpasowały mi do tematu.
Tutaj cała sesja "trupkowa" - "Gosia w krainie czarów".
Dzisiaj natomiast Monika pokazała pozostałe efekty naszej sesji, znajdziecie je tutaj - "Gosia raz jeszcze // the girl with a tattoo".

A tutaj kilka zdjęć wybranych przeze mnie:






Jeszcze raz dziękuję autorce - Monice Chmielewskiej - za super zabawę, świetne zdjęcia i w ogóle za wszystko :-) no i zapraszam do odwiedzania Jej bloga.

Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję Wam - "tuzaglądaczom" :* życząc sobie kolejnych 10 000 odwiedzin :-)

1 komentarz:

  1. Piękne zdjęcia :) i gratuluję przekroczenia okrągłego licznika odwiedzin :)

    OdpowiedzUsuń