wtorek, 2 października 2012

Świąteczna znów :-)

Karteczka dzisiejsza powstała z mojej radości posiadania tak wielu wspaniałych wykrojnikowych dodatków :-) niemal wszystkie (poza moimi dziurkaczowymi śnieżynkami) miałam okazję naciąć na sobotnim spotkaniu, dlatego z tej radości czym prędzej zrobiłam kartkę. Znów świąteczna i znów z dużą ilością bieli, postarałam się by nie była ona pastelowa :D, ale już na kolorowość jakoś nie było mnie stać (tym razem!), no i wyszło jak zawsze - monochromatycznie. Dużo tu elementów 3D, ramkę na której jest choinka wręcz uwielbiam! :-) Papiery to: Magiczna Kartka (choinka), Galeria Papieru (granatowy) i The Scrap Cake (jasne tło).





P.S. Dziękuję Monia, Cyga, AgaSi za użyczenie wykrojników :*
Dziękuję za uwagę :-) Do napisania - Małgoś

4 komentarze:

  1. Małgosiu bardzo mi sie podoba karteczka, kolory ładnie ze soba współgrają, wykrojnik, który skradl moje serce to śnieżynka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta kartka i brawo za fotkę!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję :* :-) Janis - tam są 3 różne śnieżynki :-) na dole 2 razem nałożona jedna na drugą :-) Madzik dziękuję - zdjęcie na ciemniejszym tle nie wymagało niemal żadnej korekty :) też się cieszę że wyszły lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka, piękne kolory wybrałaś:) Brakuje mi malutkich kryształów albo nawet muśnięcia brokatem w środku śnieżynek, żeby się tak poiskrzyło śniegiem;) Ale wiesz, to moja wizja, a karteczka jest przecież Twoja:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń